De'ale scolii

Cele mai citite 5 posturi din August 2008


Cele mai citite 5 posturi pe acest blog in August 2008 au fost:

  1. Care este cea mai mare masina din lume? - Acest post face parte din categoria recordurilor. Am mai scris unele dar au fost mai putin citite.
  2. Salzburg - Este un post despre un oras frumos. Eu am mai vazut si alte locuri precum Berlin, Berlin, Potsdam, Frankfurt am Main, Schwarzwald, Venezia, Lignano Sabbiadoro, Dresden, Schönau am Königssee, Salzburg, Berchtesgaden (Bad Reichenhall, Hintersee, Jenner, Ramsau), München
  3. Cum se face un ierbar? - Am terminat ierbarul si zilele urmatoare va voi arata poze cu el.
  4. Die Flöte - Acest post m-a surprins si pe mine. Este in limba germana. Probabil ca aici sunt vizitele din Germania :)
  5. Excursii cu bicicleta - Este o colectie de posturi cu eticheta Bicicleta.

0 comments:

Trimiteți un comentariu

Campanii non-profit