De'ale scolii

Vacanta in Berchtesgadener Land

Asa cum v-am anuntat deja, de la 24 decembrie 2007 pana la 3 ianuarie 2008 am fost in vacanta la munte. Am stat la Schönau am Königssee, o localitate din Berchtesgadener Land in sudul Bavariei la 25 km sud de Salzburg, Austria.

Harta (click pe imagine pentru marire) va arata mai clar unde este asta.

Punctele de atractie pe care le-am vizitat si despre care voi scrie in zilele urmatoare sunt:


Calatoria a inceput din Cottbus la Berlin cu trenul, apoi de la Berlin la München cu avionul si, in final, de la München la Schönau din nou cu trenul. Daca sunteti un grup mai mare de 2 persoane, cel mai simplu este sa cumparati un bilet de land (Bayern ticket) din oferta Die Bahn. Cu el puteti calatori cu trenul si autobuzul oriunde in Bayern o zi intreaga. Costa 27 Euro.

Am ajuns in 24 decembrie seara la Schönau am Königssee.
Mai multe va povestesc maine. Pana atunci va las sa ascultati o melodie din Bayern:



0 comments:

Trimiteți un comentariu

Campanii non-profit