De'ale scolii

Berchtesgaden

La Berchtesgaden am fost in 26 decembrie 2007. Este unul din orasele principale din regiune. De la München ajungi cu trenul pana la Freilassing si apoi iei un alt tren pana la Berchtesgaden. De la Salzburg se ajunge cal mai usor cu autobuzul 840, direct pana la Berchtesgaden. Si daca vreti de la Schönau am Königsee pana la Berchtesgaden, trebuie sa luati autobuzul 839.

Am plecat din Schönau am Königssee pe la ora 10:00 dimineata. Am mers prin Schwöb, un mic sat din estul lui Schönau unde trebuie sa fie un derdelus super amenajat. Si de la Schwöb am facut cateva fotografii:

Aici sunt fotografii de pe o colina de la Schwöb:

Iar aici este o casa foarte frumoasa din lemn:

Din pacate nu era deschis asa ca am continuat drumul la Berchtesgaden. Am mers pe jos cam 2 ore. Destul de mult si nu prea mi-a convenit. Cand am ajuns acolo era aproape ora 14:00, deci trebuia sa mancam ceva.

In timp ce ne plimbam prin oras am gasit un restaurant. Acolo am mancat Tagliattelli cu fructe de mare(este o mancare italiana si inseamna paste cu fructe de mare). In farfurie au fost o gramada de scoici si garnele. La desert am comandat 2 cupe de inghetata cu migdale si scortisoara.

Dupa ce am terminat masa am mers pana la gara din Berchtesgaden, pentru ca nu mai de acolo puteam lua autobuzl catre Schönau. Autobuzul 839 este singurul autobuz care merge de la Berchtesgaden catre Schönau am Königssee, asa ca trebuia sa il prindem pentru ca autobuzele aici vin din ora in ora.

Pe drum catre gara mi-am cumparat si o sanie Davos din lemn si carti de joc Pokemon. Sania mea nu am luat-o de acasa pentru ca ma costa 30 de euro pentru a o aduce cu avionul. Acum sper sa ma inteleg cu parintii mei sa o luam pe aceasta noua. Am dat 30 de euro pe ea si ar fii pacat sa o las in aeroport. Cum spuneam pe la ora 17:00 am ajuns acasa. Pe seara m-am jucat cu cartile pokemon si m-am uitat la televizor.

Maine va voi povesti despre Schönau am Königssee.

0 comments:

Trimiteți un comentariu

Campanii non-profit