De'ale scolii

Bad Reichenhall

M-am trezit la ora 9:00. M-am hotarat astazi sa plec la Bad Reichenhall la vechea salina. Exista si noua salina, dar nu pot sa vizitez 2 intr-o zi. Am plecat de la Schönau am Königssee la Berchtesgaden cu autobuzul 839 pe la ora 10:00.
Am ajuns la Berchtesgaden pe la 10:15 dimineata. Acolo mi-am cumparat cateva artificii(tun de 210 focuri, si 2 tunuri mai mici de 8 focuri) de la un magazin din centrul orasului si dupa aceea m-am mai plimbat prin oras.
De la Berchtesgaden pana la Bad Reichenhall am luat un alt autobuz. Am ajuns cu autobuzul exact in fata la Alte Saline(vechea salina) in jurul orei 11:00. Din pacate vizita se putea face numai insotit de ghid si incepe la ora 14:00.
Am plecat sa ma plimb prin centrul orasului unde am descoperit ca de fapt ca pralinele Mozart sunt produse la Bad Reichenhall.
Mi-am cumparat si de aici cateva artificii(8 rachete, 4 pocnitori mari, 8 pocnitori mici, 12 pocnitori si mai mici, 2 pachete cu fulgere, vulcan, doua fantani si altele) pentru Silvester (Anul Nou).

Este ora 14:00. Mi-am lasat bagajele la intrare si am intrat la salina impr
euna cu ghida. Aici este o imagine din tunelul salinei: Este foarte spectaculoasa. Am coborat aproape 45 de metri sub pamant. Salina are galerii de peste 75 de kilometri si a fost infiintata in anul 1507. In aceasta salina se scoate sarea cu ajutorul apei care este sub pamant.
Aici sunt eu impreuna cu pompa care impingea apa:


Va recomand sa vizitati salina!!


Cand am iesit din salina mi-am luat lucrurile de la intrare si m-am grabit sa ajung in statie pentru ca deja venise autobuzul. M-am urcat
repede in el pentru ca pe pancarta scria 839.
Dar, din pacate, dupa ce m-am urcat, soferul a schimbat pancarta in "NICI O CURSA", adica numai avea cursa decat ultima statie la Strub Kaserne(casarma Strub). De la cazarma Strub pana la Berchtesgaden era foarte mult drum(cam 45 de minute cu autobuzul), asa ca l-am intrebat cum putem ajunge din nou la Berchtesgaden. El zicea ca de la Strub pana la Berchtesgaden nu mai este nici un autobuz. Si a mai zis si de vreo 4 ori: "Sie sind verriert" (sunteti pierduti). Si in sfarsit a fost de acord sa ne duca inapoi la Berchtesgaden. De acolo am luat din nou autobuzul 840 la Schönau am Königssee. Am ajuns acasa pe la ora 18:00, pe intuneric. Pe seara mi-am desfacut toate artificiile!

In timp ce ma plimbam prin oras, am facut si cateva poze. Aici este vechea salina fotografiata afara:
Iar aici este statuia lui Mozart:


Pe maine la muntele Jenner!


0 comments:

Trimiteți un comentariu

Campanii non-profit