De'ale scolii

Salzburg

In Salzburg am fost pe 28 decembrie 2007. Va recomand sa vizitati Salzburg-ul vara. Sau macar la o temperatura acceptabila. A fost foarte frig pe 28 decembrie cand am mers eu, dar cu toate acestea a fost o plimbare interesanta. Bine ca am avut o harta pentru ca fara harta nu puteam sa ma descurc.
In Salzburg sunt unele obiective mai importante si altele nu asa de importante. Eu am vizitat, numai din cele importante:

Mai multe informatii pe pagina mea!!

Din pacate cel mai cunoscut castel din Salzburg, Hellbrunn a fost inchis.

Am urcat pe o colina langa Festung Hohensalzburg, care este un punct de belvedere de unde va arat si voua orasul:





Prin mijlocul orasului trece raul Salzach(Saratul). O multime de poduri leaga Altstadt (orasul vechi) de Neustadt (orasul nou):
  • Nonntaler Brücke,
  • Mozartsteg,
  • Staatsbrücke,
  • Makartsteg,
  • Müllnersteg,
  • Eisenbahnbrücke si altele.
Pe rau va puteti plimba si cu vaporasul.
Am vizitat mai multe biserici , dar va recomand in special Michaelskirche.

Pentru ca se facuse seara m-am gandit sa mergem acasa. Pe drum spre casa mi-am luat o cutie de praline de lux Reber si o cutie de bomboane Mozart.

Cand am ajuns acasa nu am mai putut sa ma dau cu sania pentru ca era seara si pentu ca era frig, asa ca m-am uitat la televizor. Pe la ora 20:00 am mancat si pe la ora 22:00 m-am culcat.

Si aici va mai arat si alte poze:

Aici este Dom-ul din Salzburg:

Si aici este casa unde s-a nascut Mozart:

Iar aici esteFestung Hohensalzburg fotografiat de jos:



Pe maine la Bad Reichenhall!!!!!!!

0 comments:

Trimiteți un comentariu

Campanii non-profit