De'ale scolii

Hintersee si Parcul National Berchtesgaden

Trebuie sa sfarsesc povestirile despre vacanta, dar inceperea scolii nu mi-a mai lasat prea mult timp (v-am spus deja ca s-a intors Frau Fassmann). Ultima povestire despre vacanta a fost de la Jenner. Astazi scriu despre Hintersee si Parcul National Berchtesgaden.

Hintersee este un mic sat de langa Ramsau. Acolo este un lac foarte spectaculos si tot de acolo se poate pleca in explorarea Parcului National Berchtesgaden. Se ajunge acolo cu autobuzul 846 de la Berchtesgaden. Noi am ajuns pe la ora 10:00. Era un frig cumplit pentru ca zona este o vale adanca si ingusta intre munti inalti. Diferenta de nivel este impresionanta: daca in vale esti la 600m in jurul tau, foarte aproape sunt munti inalti de peste 2500m. Lacul era partial inghetat. Am facut cateva poze dar chiar ci camera noastra, Canon 400D nu a prea facut fata frigului.

Din cauza frigului "lacul scotea aburi":
Frigul (-12 grade la ora 11:00) isi face simtita prezenta si pe lac:



Iata lacul in zona sa inghetata:

Parcul National Berchtesgaden este o zona foarte mare (aproximativ 250km2) din estul extrem al Bavariei. Adaposteste in libertate o mare varietate de animale si pasari.

La ora 14:00 am vazut cu mirare cum caprioarele si cerbii coborau din munte sa se hraneasca la fanarelle special amenajate pentru ele. Am vrut sa le facem poze dar, din cauza frigului, bateria aparatului nu a mai rezistat.

Ne-am intors acasa in jurul orei 17:00. A doua zi urma sa parasim Schönau am Königssee. Vacanta se indrepta spre sfarsit. München-ul este urmatoarea noastra destinatie.

0 comments:

Trimiteți un comentariu

Campanii non-profit