De'ale scolii

Potsdam

Orasul Potsdam, capitala judetului Brandenburg, a fost supranumit „Venedig des Nordens“(Venetia a nordului) pentru frumusetea sa.

L-am vizitat in 2006. Este aproape de Berlin si foarte cunoscut pentru palatul Sanssouci ("fara griji") resedinta de vara a regelui Frederick the Great . Are doar 146 635 locuitori dar este mult mai spatios decat Craiova.

Uitati cateva fotografii:

In prima poza sunt eu cu mama in fata palatului Sanssouci. Iar in a doua poza sunt in parcul palatului Palatul nou.












In vara lui 2007 am avut o vizita a unchiului meu. Binenteles ca am mers si la Potsdam.

In prima poza este o moara veche din parcul Sanssouci. In a doua poza sunt eu sub un copac imens.






















Aici este site-ul orasului.

0 comments:

Trimiteți un comentariu

Campanii non-profit