De'ale scolii

Mancare traditionala catalana

El Petit de Can Carlus ("Micutul" lui Can Carlus) este un restaurant foarte bun din Tossa de Mar. Mancarea este extraordinara. Un meniu tipic costa 16 Eur de persoana dar e foarte greu sa termini tot ceea ce ti se serveste. Este chiar indicat sa mananci vara mancare bazata pe fructe de mare.

La aperitiv eu am ales scoici "a la marinara" (scoici in sos de ceapa si vin alb) dar se mai puteau alege salate catalane, cocktail de creveti, precum si aperitivele obisnuite.







Felurile principale din care poti alege sunt foarte multe. Eu am ales mancarea traditionala catalana, Paella. Sunt multe sorimente de paella. An luat Paella Marisco (o paella cu fructe de mare si langusta). A fost super!







La desert am luat o prajitura traditionala cu ciocolata calda.
Am avut si 1/2 litru de vin sau sangria inclus in meniu. Eu am luat la schimb suc de fructe :)

0 comments:

Trimiteți un comentariu

Campanii non-profit