De'ale scolii

A inceput sezonul de reduceri 2009 in Germania

In timp ce constructorii de masini, cei de utilaje industriale si exportatorii duc lipsa de comenzi, comertul cu amanuntul functioneaza bine. In aceasta perioada, magazinele isi permit sa atraga clientii cu reduceri substantiale la preturi deja reduse.

In plin sezon al reducerilor, razboiul preturilor mici pune creativitatea comerciantilor la grea incercare. Reducerile de pana la 70% sunt ceva obisnuit si se practica in aproape fiecare magazin, asa ca multi patroni au fost nevoiti sa gaseasca si alte modalitati de a convinge clientela sa intre si sa cumpere.

De exemplu, Ulrike Wagner care tine un magazin de incaltaminte ofera reduceri la achizitionarea produselor ale caror preturi au fost deja reduse. "Ori cumparati trei perechi de incaltaminte la pret redus si pe cea mai ieftina dintre ele o primiti gratuit, ori luati doua perechi, iar la cea mai ieftina beneficiati de o reducere de 50%."

In prima zi de reduceri, la ora 7:30, marile lanturi de magazine i-au intampinat pe clienti cu cafea si cornuri. Clientii au apreciat generozitatea comerciantilor. In sezonul de reduceri poti sa cumperi, de exemplu, un tricou, care in mod normal costa 15EUR, dar acum dai pe el numai 6EUR.

Comerciantii care anul acesta nu au idei originale au recurs la reduceri de preturi impresionante. Intr-un magazin de imbracaminte din orasul Köln unele marfuri sunt reduse chiar si cu 90%.

Pentru 10EUR in loc de 99EUR chiar si cei mai urati pantofi isi gasesc un nou stapan... In ciuda crizei care persista, comertul cu amanuntul din Germania se desfasoara normal, insa fara reduceri de preturi n-ar fi posibil lucrul acesta.

In aceasta perioada germanii iau cu asalt magazinele. Din peisajul de pe strazi sau din magazine nu lipsesc nici afisele rosii imense prin care li se atrage atentia ca acum au ocazia sa profite de oferte.

0 comments:

Trimiteți un comentariu

Campanii non-profit