De'ale scolii

Olimpiada de matematica

Pe 15 octombrie, inainte de vacanta, am fost la olimpiada de matematica.


Eu am fost anul trecut la concursul de matematica Cangurul (acolo exercitiile au fost tip grila). Aici nu au fost 30 ci doar 6 probleme. Am avut la dispozitie 1 ora si un sfert pentru a rezolva problemele. Eu cred ca cele de la Cangurul au fost mai usoare.

Poate ca acum va intrebati de ce numai 6 probleme si atat de mult timp... La Cangurul problemele aveau cel mult 5 randuri de text si numai trebuia sa spui cum ai facut sa ajungi la rezultat. Trebuia doar sa bifezi raspunsul corect. La aceasta olimpiada fiecare problema avea aproape 15 randuri, deci mult text. Aici trebuie sa justifici rezultatul. Fiecare dintre aceste probleme avea 6 intrebari.

La inceput am crezut ca este usor dar mai apoi am vazut ca nu e chiar asa. Frau Nagel ne-a spus sa explicam rezolvarile cat de bine putem. In total am scris 6 pagini. Astept rezultatele.

5 comments:

Anonim spunea...

Am intrat pe blogul tau dimineata asta, si nu am mai gasit nici un post. De obicei dimineata pe la 9-10 gaseam un articol, dar acum mi-am dat seama ca ai inceput scoala din nou! Cum a fost? Ati avut ore normale?

Anonim spunea...

Ne dai si la astia mai slabi la blogging o sansa macar. La noi scoala a inceput de mult ... Ce clasa esti ? Eu a 6-a

Anonim spunea...

@dolgos: A fost doar in vacanta, de altfel a icneput scoala pe 1 septembrie daca stiu bine.
Si eu la fel.
P.s.: Vorbesti limba maghiara? Succes cu blogul. Apropos, n-am inteles asta: Ne dai si la astia mai slabi la blogging o sansa macar.
Ce ai vurt sa zici cu asta?

Anonim spunea...

inceput*
vrut*

Scuze!

Anonim spunea...

Am crezut ca se va intelege ca o lauda, dar Asta e. Si da , vorvbesc limba maghiara , insa multe ma leaga de Romania (aici locuiesc) .
Alexandru, imi dai macar un id de messenger sa vorbim oleaca si acolo si sa nu spamez pe aici ?

Trimiteți un comentariu

Campanii non-profit