De'ale scolii

Rezultatele chestionarului lui Dany

Dany a publicat ieri seara rezultatele chestionarului facut de el. Eu NU am participat pentru ca NU mi s-a parut o idee buna.

Acest sondaj putea fi completat de oricine. Campurile de email si de web site puteau fi completate de oricine cu orice valori corecte. De exemplu eu puteam sa completez chestionarul din partea altui blogger (si de mai multe ori).

Apoi o serie intraga de intrebari erau foarte personale. A devenit un obicei sa se intrebe despre datele private ale persoanelor.

305 participanti nu sunt reali. Ar fi bine sa faca publice adresele de web participante in concurs (Aici au procedat mai corect cei cu concursul de la pcnews.ro).

1 comments:

Anonim spunea...

Salut. Imi place foarte mult cum scrii. Ai fi interesat sa facem un link exchange?
Id mess/mail: andrei_the_wise@yahoo.com
blog: www.varby.ro
Daca esti de acord astept un raspuns pe mail.
Daca nu te intereseaza imi cer scuze ca te-am deranjat.
Sa avem bafta la trafic!

Trimiteți un comentariu

Campanii non-profit