De'ale scolii

Ce materii am la scoala

De cele mai multe ori avem matematica, engleza si germana. Aceste materii sunt cele mai importante si de aceea le avem in fiecare zi. Dupa parerea mea sunt si cele mai grele materii.

Sunt fan: matematica, engleza, germana, geografie, sport si fizica.

Nu sunt fan: muzica, istorie si desen.

Sunt neutru: la celalalte materii.

La L.E.R. (Lebensgestaltung-Ethik-Religionskunde) ne impartim in doua grupe: unii pleaca in alta clasa si fac religia si altii raman si fac L.E. Eu prefer L.E. Am facut anul trecut religie. L.E.R. este o materie care se face numai in landul Brandenburg.

La germana diferentiata ne impartim in mai multe grupe. Depinde fiecare unde vrea sa mearga. Eu sunt la scrierea corecta si gramatica limbii germane. Mai existau si vorbirea limbii germane si citirea limbii germane. M-am dus la gramatica limbii germane pentru ca nu le prea am cu gramatica. :)

Fiecare ora dureaza 45 de minute. Avem doua pauze mari: una intre orele 09:35 si 10:05 si alta de 50 de minute intre orele 11:40 si 12:30. In pauza de 40 de minute mancam la cantina.

Luni

Marti

Miercuri

Joi

Vineri

Matematica
Muzica
Matematica
Biologie
Matematica
Arta
Matematica
Geografie
Istorie
Biologie
Fizica
Germana dif.
L.E.R.
Engleza
Engleza
Engleza
Engelza
Engleza
Muzica
Fizica
Sport
Desen
Germana
Germana
Germana
Germana
Stiinta
Sport
Matematica
Sport
Germana





2 comments:

Anonim spunea...

Buna! Imi place foarte mult, ca ai scris despre orarul tau. Chiar mi se pare interesant si articolele "d-ale scolii" imi plac cel mai mult!

si ce meniu mai e la cantina?
ce ati facut azi, ca a fost ziua nationala? ati avut scoala?

Unknown spunea...

@jeroen: Meniurile sunt la fel.Se rotesc tot timpul. Mai nou primim piersici ca desert, la cantina, la scoala.

Astazi nu am fost la scoala. De luni reincepe totul.

Trimiteți un comentariu

Campanii non-profit