De'ale scolii

Cati romani sunt in Germania

M-am intrebat de multe ori, ca orice roman care locuieste in Germania, cati romani traiesc aici. Dupa vreo jumatate de ora de cautari pe net am gasit niste statistici din 1998 care spun ca erau atunci in jur de 180.000-200.000 romani pe intreg teritoriul Germaniei.

Minoritatea romana din Germania se afla ca numar de persoane pe locul al optulea, in urma altor minoritati mult mai puternic reprezentate ca de exemplu : minoritatea turca, sarba, croata, italiana, greaca...




In poza din partea stanga este o petrecere de romani in Germania.

Cei mai multi romani vin in special din Ardeal si Banat, dar si din Bucovina, sudul Basarabiei, regiunea Bucuresti.

In Cottbus, orasul unde locuiesc eu, nu stiu cati romani sunt. Eu cunosc 10 maxim.

4 comments:

Anonim spunea...

Cert este ca sunt spre 10 milioane de romani care traiesc in afara Romaniei.
o zi minunata iti doresc

Anonim spunea...

Acum sunt mult mai putin

Anonim spunea...

Ooo da ai schimbat design`ul :D Acu imi mai vine sa las un comment. Mult mai lizibil nici nu se comparaca cu tema aialalta!!

Unknown spunea...

@magic: Multumesc de apreciere. :)

Trimiteți un comentariu

Campanii non-profit