De'ale scolii

Inspectie la scoala

Astazi am avut inspectie la scoala. De doua zile a trebuit sa ma pregatesc pentru asta. Prin pregatesc vreau sa spun ca a trebuit sa invat si sa imi fac temele, dar si sa scriu frumos si sa nu desenez in caiet. Inspectoarea ne-a controlat astazi si caietele. Sa va spun cum a fost.


Inspectoarea a venit in ora de geografie iar noi de cateva saptamani avem o noua profesoara. Deobicei pentru ca aceasta profesoara este noua, asista la ora si profesoara cea veche. De data aceasta profesoara cu care am facut geografia este bolnava. Inspectoarea s-a asezat pe un scaun in clasa si si-a facut notite despre cum se preda.

Pe la sfarsitul orei a trecut sa controleze ce am scris in caiete. Binenteles ca i-a prins pe unii care nu si-au facut tema. Dupa ce ne-a controlat tema, a rugat-o pe profesoara sa ne asculte pe cativa si sa ne dea note. Am avut noroc si am "supravietuit". La sfarsitul orei mi-am dat seama ca o cunosc pe inspectoare. Era o profesoara de rusa de la liceul Steenbeck.

0 comments:

Trimiteți un comentariu

Campanii non-profit