De'ale scolii

Cine este Frau Fassmann?

Va spuneam deunazi ca s-a intors Frau Fassmann!
Ea este profesoara noastra de germana, istorie si geografie si este cea mai batrana din scoala. Mie nu prea imi place de ea. Orele ei nu sunt nici prea triste, nici prea vesele. La fiecare ora face cate o gluma, dar nici un copil nu rade mai mult de 10 secunde si ea doar zambeste. Daca radem vreodata mai mult de 10 secunde, ea ne spune sa numai radem.
Ea stie, din experienta, cum ar trebui sa decurga ora, cate teme sa ne dea, cum sa povesteasca si altele.
Si impreuna cu ea toti copii invata mai bine pentru ca stie sa explice si cand este ceva important scriem in caiet. Parintii mei cred ca asta este bine, dar eu nu! Si va spun de ce nu cred ca este bine:

  1. Pentru ca ne da prea multe teme. De exemplu astazi nu am avut teme decat la ea.
  2. Pentru ca de cate ori cand intarzii te intreaba de ce intarzii.
  3. Pentru ca daca te prinde ca vorbesti in timpul orei tipa la tine si te da afara din clasa pentru 10 minute(ganditi-va ca eu stau in ultima banca si tot m-a vazut).
  4. Foarte greu primesti de la ea un 1(10).
Nicio profesoara nu este ca Frau Fassman!
Acum va spun de ce "s-a intors": S-a operat de menisc si nu a mai putut sa vina la scoala.
In timp ce ea era bolnava, eu ma distram de minune la scoala pentru ca orele ei le-au inlocuit alte profesoare care nu se pricepeau asa de bine si nu ne-au mai dat teme aproape deloc.
Oricum de cand am inceput scoala in ianuarie "s-a intors" ea si diabolicele ei teste si controale. Vremurile nu mai sunt asa de bune ca inainte.

Cum vi se pare Frau Fassmann?

0 comments:

Trimiteți un comentariu

Campanii non-profit