De'ale scolii

Saptamana proiectelor

Ce repede a trecut si clasa a-6-a! Am avut si vacanta de Paste, iar saptamana aceasta avem Saptamana Proiecului. Sa va spun ce este. In aceasta saptamana vom lucra in grupe la un proiect. Exista mai multe grupe: o grupa de engleza (in aceasta grupa am fost anul trecut), despre Brandenburg, de unde vine curentul, zgomotul si muzica...

In acest an eu sunt la grupa Brandenburg. Vrem sa facem o macheta aunuioras,cu case, parcuri, copaci... Maine stabilim pentru ce oras vom face macheta si cu ce se va ocupa fiecare. Miercuri facem o excursie la Merzdorf pentru a vizita orasul si la sfarsit profesora ne va pune cateva intrebari. Joi si vineri vom lucra la macheta, iar vineri dupa-amiaza va fi serbare.

Tin sa va spun ca in aceasta saptamana avem ore pana la ora 11:45, iar teme nu avem deloc. La acest proiect ia parte si clasa a-5-a, care ne va ajuta. Cred ca o sa fie foarte frumos.

1 comments:

miru be spunea...

noi ca proiect avem de făcut la nivel de liceu "târgul de turism".asta presupune ca fiecare elev să pregătească date despre o ţară,pe care să o promoveze.pe lângă asta,trebuie să aducem şi costume populare din acea ţară şi să pregătim mâncare tradiţională.
eu trebuie să promovez germania. îmi poţi recomanda o mâncare tradiţională care se poate face uşor,te rog?ţi-aş fi recunoscătoare.
succes cu proiectul!

Trimiteți un comentariu

Campanii non-profit