De'ale scolii

Tatuaje cu litere chinezesti

In acest post voi vorbi despre tatuaje cu literele chinezesti. In ziua de azi, tatuajele cu litere chinezesti sunt foarte de populare deoarce literele simbolice ale culturii traditionale chineze sunt foarte bune modele pentru tatuaj. Literele chinezesti continute de tatuaje sunt de fapt cuvinte sau expresii scrise cu litere sau caractere chinezesti, astfel ca trebuie sa iti alegi cuvantul sau fraza, si trebuie sa fiti siguri ca acestea au intelesul pe care ei le-o acorda. Ce tatuaje cu litere chinezesti sunt mai cool? Iata cateva exemple:




44 comments:

Crok spunea...

De mult ma tenteaza foarte rau sa imi fac un tatuaj frumos undeva , dar stau si ma gandesc in viata daca vreau sa fac ceva si nu imi va permite acel tatuaj?

Unknown spunea...

Poti sa iti faci un tatuaj nepermanent. Si acest tatuaj il vei tine 3 luni si dupa aceea va disparea.

Anonim spunea...

mai alexandrule poti sa imi scri si mie in chineza sau in alte limbi cu caractere de astea °i belong to jesus° dak poti si vrei sa ma ajuti trimitemi traducerea la nutu_19892000@yahoo.com

Anonim spunea...

imi poti traduce si mie '' eu apartin lui isus '' in araba si in chineza te rog mult .adresa mea de mail andrei_unicul10@yahoo.com

Anonim spunea...

salut Alex .imi poti trimite numele meu LIVIU in chineza ka imagine.? pe yahoomess id Ghiwi_786

Unknown spunea...

Liviu, daca poti vedea literele chinezesti in browser atunci e asta:

利维乌

M-a ajutat un coleg.

Unknown spunea...

Nu stiu sa scriu "eu apartin lui isus". Trebuie sa intreb.

Anonim spunea...

sall imi poti trimite si mie numele "bogdan"in chineza pe id cobr_thekyd astept multumesc

Anonim spunea...

pretik alexandru poti trimite numele meu pavel in imagine

Anonim spunea...

cum scrii madalin in chineza? spunemi la id dita_dita80

Anonim spunea...

as vrea si eu dak se poate,cine stie sa traduca "catalina" in araba.spune-mi la id-ul kid_danutz

Unknown spunea...

@anonim: numele Bogdan in chineza este asa.

Unknown spunea...

@anonim: Pavel se scrie in limba chineza: 帕维尔

Anonim spunea...

si strada care e?

Anonim spunea...

florin.handbalistul@yahoo.com m`ar interesa niste preturi si niste imagini cu tatuaje NEPERMANENTE :)

Unknown spunea...

Le gasesti la magazinul de pe site-ul meu imediat sub rubrica "Ultimele comentarii"

Anonim spunea...

cautati pe google...este un site care TRADUCE ORICE NUME IN LITERE CHINEZESTI bafta !!! ;)

Anonim spunea...

http://www.google.com/translate este un translator care traduce si in chineza. Numele proprii insa nu le traduce bine.

Anonim spunea...

salutare as dori sami traduca o poza cineva:D DAR SA MA CONTACTEZE PE ID AL3X_DYN_117

JakeLeslieJhon spunea...

ma dezgusti fraiere ..iti trb un nou ID ca te faci de cacat

Anonim spunea...

salut miai putea spune si mie cum se scrie coco in chinezeste id dondera_costi

Anonim spunea...

cum se scrie in araba ,,te iubesc mult,,poate sa imi lase si mie un mesaj cineva pe id dudulaci_1983

Anonim spunea...

cum se scrie litera D si A?ID baby_beach007

Unknown spunea...

@Anonim: Semnele chinezeszi nu corespund la litere. Mai degraba ele corespund la fraze. Deci intrebarea ta nu are un raspuns.

tatuaje modele spunea...

literele chinezesti sunt cuvinte intregi sau cel putin grupuri de litere

Anonim spunea...

cum se scrie C R in chineza??? va rog spuneti-mi si mie

Anonim spunea...

cum se scrie:voi sunteti viata mea:in araba
id costyciudatu ms

Anonim spunea...

de tot rasu se fii tatuat.k un puskrias

Anonim spunea...

spuneti-mi si mie daca e scris corect in chineza: tiberiu cristian - 克里斯蒂安蒂贝留 plss ,,,un mesaj pe id crys_boss22 ms

Anonim spunea...

vreau si eu litera A in chineza..plzz:*:*:* la id iubitzika_ta_4ever..

Alexandru Giurca spunea...

@Anonim: Semnele chinezeszi nu corespund la litere. Mai degraba ele corespund la fraze. Deci intrebarea ta nu are un raspuns.

Anonim spunea...

vreau si eu in chineza sa imi scriii " imi iibesc parintii " id : loco_ghitu

Anonim spunea...

care sti mah qm se traduce numele vasile sau bogdan in chineza il poti trimite pe id balasagaboru2008 pappa

Anonim spunea...

Salut care imi poate scrie sji mie numele Raul in chineza sji sa mi-l trimitei pe mail la:joeblk_angel@yahoo.com multumesc anticipat

Unknown spunea...

da scrieti si voi pe google traductor :)) atat de prosti sunteti :))

Anonim spunea...

Alexandru as vrea si eu in chineza sau araba .. Iubire eterna.. Te rog ajutama..djdanny_boss@yahoo.com

Anonim spunea...

ai putea sa-mi traduci un tatuaj...dak iti dau poza???te rog mult...id meu:monyk_sweet4u...ms oricum...pupici

Anonim spunea...

poti sa imi trm si mie traducerea in chineza la numele ``ovidiu `` pls... as vrea si yo sa mi`l tatuez ..ms anticipat !! id corinutza_lov3_you te togg

Anonim spunea...

alex trm shi mie p mess numele meu [CRYSTY] id crysty15leo

Anonim spunea...

alex trm numele [crysty]in chineza traducerea pls id crysty15leo legat

Anonim spunea...

salut alexandru imi poti trimite si mie litera m in chineza pe id baiat_q_2peu te rog frumos

Anonim spunea...

man vreau sa`mi fac un tatuaj cu numele "danut" si am cautat mult si nu am gasit vreau sa scriu danut in semne chinezesti daca se poate..ms

Telefoane Dual Sim spunea...

interesante tatuajele unele chiar frumoase :D

Anonim spunea...

sall vreau sami fac si eu un tatuaj cu numele miodrag imi poti arata ?

Trimiteți un comentariu

Campanii non-profit