De'ale scolii

Primele teste

Saptamana asta dam primele teste grele si anume la germana, fizica si muzica. Am mai dat noi si altele dar acelea au fost "mici". Cand spun "teste mici" vreau sa spun teste care contin 2-3 exercitii. Sper sa ma descurc pentru ca le avem:

  • Miercuri: germana
  • Joi: muzica
  • Vineri: fizica

Apropo de testul la matematica: am luat 2. Am avut 24 din 26 de puncte. Puteam sa iau 1 daca citeam mai bine enuntul problemei.

Ne-a mai ascultat la istorie, geografie si biologie dar acolo m-am descurcat...

4 comments:

Anonim spunea...

hallo! wie alt bist du?

John Cristea spunea...

Si cat de greu ar putea fi testul de de la muzica ? :)

Anonim spunea...

buna!
@ dj john: sa stii ca in alte tari, muzica se ia in serios, nu ca in draga noastra Romania. spun asta din propria experienta.
la noi de exemplu (clasa mea) e obligatoriu sa avem un fluier si sa stim sa cantam la el (asta se invata tot in ore) si alte chestii legate de muzica care si mie mi se par destul de grele. Asta am spus doar asa ca o noutate, sa nu o iei de rau. :-)
@ Alexandru Giurca: voi trebuie sa cantati la un instrument? din ce o sa dati test? SUCCES!

Anonim spunea...

Ich bin elf Jahre alt.

Trimiteți un comentariu

Campanii non-profit