De'ale scolii

Schönau am Königssee

In ziua de Craciun am fost la lacul Königssee. Peisajul a fost magnific.

M-am trezit la ora 9:00, am mancat Christstollen ( o prajitura traditionala de Craciun cu migdale si stafide). Lacul Königssee este la 1 kilometru distanta de locuinta mea de pe strada Egglergass 7.

Ora 11:00. Am ajuns la o pastravarie pe drumul spre lac. Este foarte interesant cu se dirijeaza apa in balti. Desi era foarte frig pestele era acolo si viu. Iata o fotografie cu un sturion pastrat numai pentru reproducere:

Ora 12:00. Am ajuns la Königssee. Ne pregatim sa facem o excursie la manastirea Sankt Bartholomä(Sfantul Bartolomeu), construita pe o mica portiune de pamant inconjurata de munti stancosi. Dar pana acolo se putea ajunge numai pe apa, asa ca am luat un vaporas. Fotografia de mai jos este de la docul de imbarcare:
Lacul este imprejmuit de munti. Accesul de la nord se face din Schönau am Königssee si din sud de la Salet.

Ora 13:00. Mi-am luat un Brezel (covrig) cu branza si m-am pregatit de imbarcare. Vaporasul este lucrat in santierele de la Bremen. Este construit din lemn african iar decoratiunile sunt lucrate in mahon. Are peste 40 ani vechime. Pe la mijlocul lacului ghidul a cantat din trompeta "acompaniat" de ecoul extraordinar al muntelui. Iata cateva fotografii:

Ora 13:30. Am ajuns la Sankt Bartholomä. Am debarcat si am stat o jumatate de ora, timp in care am vizitat biserica.

Ora 14:30.
Trebuia sa mananc un haxe (picior de porc copt cu sos caramel) si o cana de ciocolata calda dar m-am razgandit. Ne-am intors la Königssee. Calatoria nu a fost tocmai ieftina - a costat 64 euro (2 adulti si 1 copil).

Ora 15:00. Pe drumul spre casa trag o bataie cu zapada.

Ora 17:00. Am ajuns acasa. A fost o zi foarte frumoasa. Am luat o masa de seara copioasa si deja ma gandeam la ziua de maine: Berchtesgaden!

Pe maine!

PS. Mai mlute imagini pot fi gasite in pagina mea.

5 comments:

Anonim spunea...

Frumoasa excursie. Ar trebui totusi mai multe informatii pe care le putem folosi si noi ceilalti daca am vrea sa mergem acolo...

Pozele nu sunt prea de calitate

iulia toma spunea...

Si mie imi place blogul tau.:)
Iulia Toma

Unknown spunea...

O sa pun si mai multe informatii.

Multumesc

Multumesc Iulia!! :) :) :) :)