De'ale scolii

Tabara de engleza

Va spuneam acum cateva zile ca o sa plec pentru o saptamana intr-o tabara de engleza. Ce o sa fac acolo? Plec pentru o saptamana la Burg impreuna cu trei colegi. Numai cei mai buni copii din clasa pot merge si merg numai primii trei. In aceasta saptamana va trebui sa vorbim numai in limba engleza.

Vom face 6 ore pe zi "scoala", iar in restul timpului ne putem juca, distra. Vom face defapt 3 ore pentru ca fiecare ora dureaza 30 de minute. Inainte de a incepe vacanta profesoara ne-a spus ca trebuie sa respectam regulile casei. Trebuie sa mancam totul din farfurie si sa stergem masa dupa ce am mancat. Ceea ce nu imi place este ca ne-a mai spus ca o sa ne trezim la ora 8:00, pentru ca fix la aceasta ora proprieterul casei o a ne trezeasca (cu fluierul!!). Dupa ce ne trezim va trebui sa ne ducem la inviorare.

O sa stau in camera cu doi baieti, unul de la mine din clasa altul de la clasa 6b. Surpriza este ca o sa ne insoteasca 7 copii din Polonia. Binenteles ca a trebuit sa ne pregatim pentru aceasta tabara. A trebuit sa invatam cateva cantece:


Va trebui sa prezentam si scoala noastra. Am pregatit un discurs pentru asta. Sper sa fie bine. Pentru aceasta saptamana cand voi fi plecat am planificat cateva posturi. Imi cer scuze dar nu voi putea raspunde la comentarii.

1 comments:

M.E. spunea...

Drum buns i succes! Bravo, bine gandit ca ai planificat posturi! :)

Trimiteți un comentariu

Campanii non-profit