De'ale scolii

Casa unde vom locui in tabara

V-am spus ca ma duc pentru o saptamana in tabara, la Burg. Deoarece profesoara nu ne-a spus nimic despre locul unde vom locui, am cautat despre acest "Jugendherberge" pe internet. La Panoramio am gasit o fotografie a casei principale:

La cam 50 de metri de aceasta casa exista mai multe casute mai mici, unde cred ca vom locui. In fata casei este un teren de fotbal si casa este situata langa raul Spree. Cautand am mai gasit un site. Se numeste Holiday check. Acolo am gasit mai multe poze.
















Asa arata casutele mici. In casa principala, servim masa dimineata. In total exista 203 paturi. Exista camere cu 4 paturi, cu 6 paturi, cu 7 si o camera cu 10 paturi. In casa principala avem cantina si sus la etaj mai exista cateva dormitoare.

1 comments:

Masaj erotic spunea...

arata foarte bine si cred ca te-ai distrat nu gluma in aceasta tabara

Trimiteți un comentariu

Campanii non-profit