De'ale scolii

Cum a fost in tabara

Vineri am venit din tabara. Vreau sa spun ca mi s-a parut o tabara frumoasa, vremea a fost buna, am fost la bowling... De luni am inceput si scoala. Azi am dat un test la muzica, dar i-am explicat profesoarei ca nu am fost o saptamana la scoala si ca nu am putut sa invat. Ea mi-a spus ca trebuie sa scru ce am in caiet si daca o intrebare nu am facut-o, sa o las. Maine mai dam un test la L.E.R. si scriem o dictare la germana (asta va fi cel mai greu). La scriere nu sunt foarte bun, mai ales ca acum invatam cand se foloseste s, ss si ß. Astazi trebuie sa invat.

Sa va spun cam ce am facut in tabara. Luni, cand am ajuns in Burg am hotarat cine unde locuieste. Eu si cu prietenii mei am stat intr-o cabana afara. Fetele au stat in casa principala, iar profesorii au stat in cea dea doua casa principala. Singura problema a fost ca in cabana nu aveam dusuri, deci trebuia sa ne ducem in casa principala sa ne spalam pe dinti sau la toaleta...

Cat despre scoala, vreau sa spun ca mi s-a parut mai greu decat la scoala, pentru ca aveam maxim 4 ore timp liber. Dimineata aveam 6 lectii, fiecare lectie dureaza 30 de minute. La ora 12:00 trebuia sa ne ducem la masa. Dupa aceea aveam pana la ora 14:00 timp liber. De la ora 2 pana la ora 4, exersam pentru prezentare. Noi am planificat ca in ultima zi de tabara sa facem o prezentare. Am cantat cantecele pe care vi le-am spus inainte de tabara, iar fiecare trebuia sa joace o mica piesa de teatru. Sa revenim. De la ora 16:00 pana la ora 18:00 aveam din nou timp liber. La ora 18:00 trebuia sa mancam iar pe la ora 19:00 incepeam din nou sa exersam. La ora 21:00 trebuia sa ne ducem la dusuri, iar la ora 21:30 veneau profesorii sa controleze daca suntem in camera. Trebuia sa ne culcam la ora 22:00. Dimineata ne sculam si la ora 8:00 mancam.

In timpul liber pe care il aveam ne-am jucat fotbal cu copiii de la alte scoli. Ne-am mai jucat si tenis de masa. Intr-o zi am mers impreuna cu profesorii la bowling, iar odata am mers cu barca pe raul Spree. La fiecare lectie aveam profesori diferiti. Fiecare lectie era despre o tara si se tinea in limba engleza. Am vorbit despre: Australia, Africa de Sud, Noua Zeelanda, SUA, Canada si Marea Britanie. A fost foarte interesant.

In timpul lectiilor si in timpul liber profesorii ne-au facut poze. Au promis ca ne dau la fiecare cate un DVD cu cele mai bune poze pe care le-au facut. Cand primesc pozele va arat cateva.

2 comments:

ionut spunea...

Cred ca a fost foarte bine in tabara. Te-ai intalnit si cu alti copii, ai vazut cum invata si altii...

Anonim spunea...

Abia asteptam si pozele! Si sa nbe povestesti si despre ceilalti participanti.

Trimiteți un comentariu

Campanii non-profit