De'ale scolii

Al doilea semestru de scoala

Cel de al doilea semestru mi se pare mult mai greu decat primul. Jucam piesa de teatru Hansel si Gretel si pentru clasa a V a si de aceea trebuie sa mai modificam la scenariu. Acum poate fi mai complex.
In acest semestru invatam mai mult la scoala dar avem, foarte putine sau chiar deloc, teme. In primul semestru a trebuit sa dam doua teste mari, la germana si matematica, care influentau in proportie de 20% media la aceste materii. In acea perioada m-am pregatit mult si a fost greu.
Partea buna la acest semestru este ca la vara vom merge in tabara. Pana acum nu stiu sigur unde.
Acest semestru e mai placut deoarece vremea este mai buna, primavara si vara fiind mai cald decat toamna si iarna.

1 comments:

miru be spunea...

la noi e mai uşor.am terminat cu olimpiadele,concursurile şi toate cele. la şcoală temele de zi cu zi nu sunt aşa stresante,dar aproape fiecare dintre noi participă sau se implică într-o activitate,pentru care trebuie să muncească mult şi care îi mănâncă timp.
personal,îmi fac deja planuri pentru vacanţa de vară.mai picur din când în când ceva cerneală pe caietul de engleză,lăudându-mă că "fac tema de vacanţă".

Trimiteți un comentariu

Campanii non-profit