De'ale scolii

Bancul zilei

Meci mare. Finala cupei in Anglia. Stadionul plin ca la orice meci, 60.000 de spectatori. John este prezent. Incepe meciul, pe scaunul din dreapta sa inca nu era nimeni. Locul era liber. La pauza situatia neschimbata. John e nedumerit : cum tot sezonul scaunul a fost ocupat si la cel mai important meci e liber. Atunci il intreaba pe celalalt vecin al scaunului gol :

- Auziti, ce este cu locul acesta liber?
- Pe locul acesta liber trebuia sa vina sotia mea.
- Si de ce nu a venit ca e cel mai important meci?
- A murit...
- Imi pare rau… totusi putea-ti sa aduceti un prieten.
- Da…asa este, dar...
- De ce nu ati adus pe nimeni?
- Am incercat, l-am chemat pe fratele meu, pe cumnatul meu, pe fiul meu pe fiecare dintre prieteni, vecini, m-au refuzat.
- Nu se poate, de ce?
- Sunt la inmormantare!

1 comments:

Anonim spunea...

foarte bun bancul :))

Trimiteți un comentariu

Campanii non-profit