De'ale scolii

Interviu cu Toni - Intrebarea a XII a

Toni ma intreaba:
I: De ce calitati/aptitudini ar avea nevoie un copil de 10-14 ani pentru a se integra mai usor intr-o scoala germana ? Cum te-ai descurcat tu, in primele saptamani ?


R: Trebuie sa fii perseverent. Daca nu stii limba germana e foarte greu. Dar eu am reusit sa ma adaptez bine. La inceput a fost greu. Mi-am facut primul prieten dupa 4 luni de scoala. Acum am mai multi prieteni si ne vizitam.

  • Trebuie sa fii creativ pentru ca aici creativitatea este prima calitate dorita.
  • Trebuie sa inveti singur pentru ca profesorii nu te imping sa inveti.
  • Trebuie sa fii activ la ora pentru ca asta conteaza.
  • Trebuie sa stii sa lucrezi in echipa pentru ca sunt foarte multe proiecte in echipa. In unele cazuri ne-am adunat si am invatat noi pe altul din echipa pentru ca altfel ne riscam notele noastre.
  • Trebuie sa te concentrezi la teste pentru ca sunt cele mai importante.
  • Trebuie sa fii sociabil pentru ca la sfarsit primesti o apreciere legat de asta.


0 comments:

Trimiteți un comentariu

Campanii non-profit