De'ale scolii

Despre creioane

M-am gandit sa scriu despre creioane. Postul mi-a fost sugerat de bunicul meu care este acum in vizita la noi.

A-ti scris vreodata cu un creion Faber Castell?
Ei bine despre Faber Castell vreau sa scriu azi. Iata un creion classic:

si iata si unul foarte evoluat. Este folosit la design:


Pare banal dar...

Faber-Castell este un producator german de instrumente de scris si articole de arta, infiintat in 1761 la Nuremberg de catre Kaspar Faber conte de Fabel Castell.

Castelul Fabel CastellCastelul este foarte frumos. Am de gand sa-l vizitez si eu chiar acolo. Pana atunci avem un tur virtual.

Exista si un muzeu al minelor. Vedeti si turul lui.


Cifra de afaceri in 2005 (conform Wikipedia) este de aproape 900 milioane de Euro! Sunt 6500 de angajati in intreaga lume. Fabricile principale sunt in India si Brazilia. Trebuie sa fie interesant sa vezi cum se fabrica astfel de lucruri.

Cei interesati ar trebui sa stie ca exista si o academie de arta Faber Castell.

Site-ul oficial este: http://www.faber-castell.de/ Merita vizitat.




1 comments:

Anonim spunea...

Păcat că Faber Castell nu ne învață să și scriem corect „ați scris” și nu „a-ți scris”...

Trimiteți un comentariu

Campanii non-profit