De'ale scolii

S-a schimbat ora si eu nu am stiut

Noaptea trecuta s-a schimbat ora de vara in cea de iarna. Ca sa nu intampinati probleme la serviciu sau la scoala va sfatuiesc sa va schimbati ceasul cu o ora inapoi. La calculatoare se schimba automat dar la telefoane si ceasuri nu. De astazi ora 8 va deveni ora 7. Cand in Germania este ora 7, in Romania este ora 8.

Sa va spun o faza amuzanta care mi s-a intamplat mie astazi dimineata:

Deci, aseara m-am culcat pe la 23:30 si am zis: ma trezesc maine dimineata la ora 7:20 pentru ca la ora 7:30 este filmul meu preferat la televizor si nu vreau sa il pierd.

Astazi dimineata la 8:29 m-am trezit si am observat ca era 8:29. Am inceput sa tip 8:29, 8:29! A trecut filmul! Am venit in sufragerie la televizor si tata mi-a spus: Astazi ceasul se da cu o ora inapoi, deci este 7:32 (am tipat 3 minute, cred ca s-a trezit tot blocul). Am dat drumul repede la televizor si filmul incepuse de 5 minute. M-am asezat linistit am vazut filmul si am baut o cacao fierbinte (aici e foarte frig).

2 comments:

Anonim spunea...

Au spus peste tot :)

Anonim spunea...

Foarte interesanta intamplare. Tin minte ca mis-a intamplat si mie odata.

Trimiteți un comentariu

Campanii non-profit