De'ale scolii

Castelul Reichsburg

Asa cum am mai scris Reichsburg este un castel construit cu peste 1000 de ani in urma. Cateva date cronologice:

cca 866 - a inceput constructia castelului vechi

1020
- Regele landului Pfalz (Palatinatul Franconian) fondeaza castelul


1151
- Imparatul german extinde castelul

1294
- Castelul este donat de imparatul german catre arhiepiscopul din Trier

1689
- Castelul este distrus aproape in totalitate de catre soldatii francezi ai regelui Ludovic al XIV lea

1868
- Dupa 200 de ani de ruina Louis Ravene un comerciant bogat din Berlin cumpara ruinele si reconstruieste castelul dupa planurile vechi.

1942
- Descendentii lui Ravene vand castelul celui de al III lea Reich

1978
- castelul este cumparat cu 500 DM de catre comunitatea locala din Cochem si revine astfel la propriaterii de drept.
Incaperile care se viziteaza in turul organizat sunt: sufrageria (sala de mese), camera gotica (Caminata), camera romantica (stil Rococo), camera secreta, camera trofeelor de vanatoare, camera armurilor, camera armelor, balconul si turnul de paza (cel mai mare turn al castelului).

Puteti afla mai multe din pagina germana la wikipedia.

4 comments:

Anonim spunea...

Cred ca te-ai distrat pe cinste acolo.

Anonim spunea...

Am auzit si eu ca in regiunea Mosel-ului se face vin foarte bun dar nu am fost acolo. Poate ma duc la iarna. Merci de idee. Si asa nu stiam unde sa ma duc la iarna.

Anonim spunea...

Am invatat ca iarna este frumos pentru ca nu sunt temperaturi foarte scazute.

Este bine de vizitat si in Franta la sud de Trier.

Anonim spunea...

WOW! Harta, cool!!

Trimiteți un comentariu

Campanii non-profit