De'ale scolii

Incepe vacanta

Astazi a fost ultima zi de scoala. Incepe vacanta! De maine stau acasa pana pe 18 aprilie. Luni, pe 19 aprilie, incepe din nou scoala. Azi ma gandesc sa ma duc la sala sa joc fotbal pentru ca sunt 23 de grade. De mult am asteptat aceasta vacanta. Chiar daca sunt numai o saptamana si 3 zile, totusi este bine. Teme nu avem, deci nu trebuie sa fac nimic in legatura cu scoala. Ma mai uit prin caiete.


Saptamana asta si cea trecuta a fost foarte grea. Am avut cel putin 3 teste si ascultari. Am terminat de citit si cartea Das fliegende Klassenzimmer si pana la urma am constatat ca mi-a placut. In zilele urmatoare voi scrie un post cu rezumatul la aceasta carte scrisa de Erich Kästner.

Cu notele stau foarte bine. Pot sa spun ca stau mai bine decat in semestrul I, cand era mai important, pentru a intra la liceu. Aici, in Germania, Pastele cade anul acesta duminica, pe 12 aprilie. Dupa ce incepe scoala trebuie sa ma duc si intr-o tabara unde trebuie sa vorbesc o saptamana numai engleza (am sa scriu un post si despre aceasta tabara). Deci, peste doua saptamani si jumatate ma intorc la scoala.

4 comments:

M. E. spunea...

Vacanta placuta!
Eu iau vacanta de primavara pe 18 aprilie, dar vinerea si sambata asta nu ma duc la scoala, nici lunea viitoare pentru ca este Pastele catolic. Defapt, nu cade asa in Germania, ci la catolici. :) Pastele ortodox este pe 19 aprilie. Depinde cine ce religie are.

Apropos, ai o greseala in loc de 12 aprilie ai scris 12 martie, iar in loc de intr-o tabara ai scris intro tabara. :) Se mai intampla ;)

Unknown spunea...

Am remediat greselile.

Anonim spunea...

Vacanta placuta!

Unknown spunea...

@anonim: Multumesc!

Trimiteți un comentariu

Campanii non-profit