De'ale scolii

O zi excelenta

Pot sa spun ca astazi o fost o zi excelenta pentru mine. M-am trezit la ora 8:00. Profesoara de istorie este bolnava, deci nu am facut prima ora, istoria. Am luat un 1 la biologie, la ascultare. Vorbim despre pasari. Nici ultima ora nu am facut-o pentru ca profesoara nu a venit la ora si noi am plecat mai devreme acasa.


Astazi, la Cottbus a fost o vreme foarte frumoasa, incat am planificat sa ne intalnim la teren sa jucam putin fotbal. Binenteles ca inainte de a juca fotbal, imediat dupa ce am venit de la scoala am mancat inghetata. Pe la ora 15:00 ne-am adunat cu totii la teren (am fost cam 8, ceilalti baieti nu au avut timp). Eu de abia acum am venit acasa, pe intuneric. A fost asa de cald, incat am jucat fotbal in tricou.

Singurul lucru care m-a deprimat astazi a fost ca la ora de muzica profesoara ne-a ascultat si eu ma uitam la ea, pentru ca nu am invatat nimic. Am avut noroc, pentru ca s-a razgandit si nu ne-a mai dat note. Cand a vazut ca numai o fata din toata clasa a invatat, ne-a anuntat ca dam ora urmatoare test.

Un alt lucru bun care mi s-a intamplat astazi este ca, am aflat ca maine nu mergem la scoala. (nu, nu este sarbatoare) Va spun maine de ce nu ne-am dus la scoala.

Acesta este conservatorul din Cottbus.

4 comments:

Anonim spunea...

O zi excelenta cu 1 la biologie :-j

TOtusi cred ca ai gresit...

Unknown spunea...

Notele sunt diferite in Germania. 1 inseamna 10, 2 inseamna 9 si 8...

Anonim spunea...

Exact Dragos, 1 este nota cea mai mare. Si nu numai in Germania sunt altfel, aproape in fiecare tara din Europa este altfel. O pot spune cu siguranta, deoarece am fost la scoala in mai multe tari. Sistemul difera de la tara la tara. Daca altii ar auzi ca ai spune "am luat un 10 la romana!" s-ar uita ciudat la tine, hehe:P
Bravo pentru nota, Alexandru!

Unknown spunea...

@Anonim: Multumesc de felicitari. Cred ca a fost o experienta interesanta scoala in mai multe tari.

Trimiteți un comentariu

Campanii non-profit