De'ale scolii

Cumpara 4, plateste 5

Ieri m-am dus la Kaufland. De obicei nu prea ma duc pentru ca este la marginea orasului. M-am dus ca sa cumpar sampon pentru ca se consumase. Am umblat o ora prin magazin ca sa gasesc raionul cu samponuri. Cand l-am fazut ca din toate samponurile numai Schauma era o gramada. M-am apropiat si pe sticle era un semn de reducere. Dupa aceea m-am uitat la pret sa vad reducerea. (imaginea de mai jos) M-am uitat la pret si am vazut ca 1.69 EUR era taiat dar, unde era pretul. M-am mai uitat inca odata. De data asta mai sus. Atunci am vazut (ce am subliniat mai jos) cumpara 4, plateste 5.


Nu am cumparat acest sampon din doua motive:
1. Eu am nevoie de un sampon, nu de 5;
2. Care este reducerea? Platesc mai mult decat trebuie.

M-am gandit putin si cred ca am descoperit ce vor sa spuna: cumpara 5, plateste 4.

PS: De obicei nu cumpar sampon din supermarket.

6 comments:

Anonim spunea...

Dar de unde cumperi sampon de obicei? Din 'dm' (magazin) ? :D

Unknown spunea...

De obicei iau de la Muller

Anonim spunea...

Da asa este. E putin cam mult 5 sticle de sampon. Dar daca totusi le cumperi, le poti pastra.

Anonim spunea...

Ce greseala :)))) Cred ca se gandeau la altceva cand au scris pe hartie.

Anonim spunea...

Alexandru,am observat că "Zahlen" e scris cu majusculă! Poate însemna: dată,calcul, număr socoteală, punct.Poate fi substantiv!Poate eticheta se referea la o promoţie, la acumulare de puncte sau ceva de acest gen! Nu ştiu sigur, presupun! Mai ales că jos era scris destul de clar:"beim kauf von 4 Flaschen".

Unknown spunea...

@maralascar: Intredevar ! dar e confuz pentru multi... Ar putea fi
"4 ia 5 punct" Dar tot mi se pare confuz. Insa ai dreptate.

Trimiteți un comentariu

Campanii non-profit