De'ale scolii

Cum folosesc eu tehnologiile Web

Sunt intrebat deseori prin email de diferite persoane in legatura cu tehnologie folosita pe blog-ul meu. In cele mai multe dintre cazuri nu pot sa-i ajut pentru ca nu eu ma ocup cu aceasta problema. Am un sponsor care ma ajuta. Daca imi vine vreo idee il rog sa ma ajute. Asa am ajuns sa:

  • pun pe GoogleMaps orasele pe care l-am vizitat,
  • includ Yahoo Status pe site,
  • fac evaluarea post-urilor cu Outbrain.com,
  • magazinele de la Amazon,
  • fluxul de stiri de la Feedburner
  • si altele
Am doar 12 ani si abia invat cate ceva din aceste tehnologii. Cred ca a fi blogger nu este legat de cunostintele de IT pe care le ai.
De aceea nici nu scriu pe blog despre:
  • "teme, cea mai tare tema, tema care ma face faimos, mi-am schimbat tema (cum, nu ati vazut inca!?)",
  • "care e mai bun blogger ori wordpress" (citat: "mizeria de blogger"),
  • "toti bloggerii amatori au blog la blogspot"
  • "profesionistii sunt la wordpress"
  • "de ce trebuie sa ai domeniu propriu",
  • "Google e prost sau Google e bun"
  • "Google nu stie sa calculeze Page Rank"
  • "script-ul care imi face trafic sau imi genereaza readeri"
  • "Trafic.ro nu imi da bine vizitele"
  • "Google analytics nu e suficient de bun"
  • "rating-ul de sub articole ocupa mult loc"
  • "bannere-le sunt tari"
  • "schimbul de link-uri creste Page Rank-ul"
  • "review-urile de blog-uri..."
  • "sfaturile mele pentru bloggerii incepatori"
  • "urmati-ma pe twitter"
  • "de ce reveniti"
  • ...
Evident am intrebat si eu despre aceste lucruri si sponsorul mi-a spus sa imi vad de treba si sa ma concentrez pe scris. Ceea ce si fac.

Mai mult, nu interzic link-urile in comentarii, citez pe oricine si, in general nu m-am interesat de trafic. Cu toate astea este destul de bun.

3 comments:

Anonim spunea...

Cu toate astea este destul de bun.

Ce este destul de bun? Traficul sau blogul?
Apropo cine este sponsorul tau?

Unknown spunea...

Traficul desigur. Nu m-as putea lauda singur cu blog-ul :)

Masaj erotic spunea...

se vede ca esti un pusti....in post-ul tau ai scris cu greseli...asadar mai ai de intavat la limba romana

Trimiteți un comentariu

Campanii non-profit