De'ale scolii

Ce am facut eu de Valentine`s day?

Pai pentru mine ziua de ieri, Valentine`s day, a fost o zi normala. Ieri a fost si sambata, si nu am avut scoala. De dimineata m-am sculat pe la ora 10:00. Pana pe la ora 12:00 mi-am facut o parte din teme, am mancat si toata dupa-amiaza si seara m-am jucat la calculator.

Singura parte din zi care nu a fost normala a fost dimineata. Mai precis pe la ora 11:30. Sa va spun ce s-a intamplat. Eu imi faceam temele si am auzit telefonul meu mobil sunand. (bine ca se afla pe biroul meu, ca altfel nu il auzeam) Vreo 6 fete din clasa mea m-au sunat sa imi spuna "Fröhliche Valentinstag!". Le-am spus si eu tot asa. Aceasta a durat pana la ora 12:00.

Am inteles ca in Germania nu este o zi foarte importanta. In landul, unde locuiesc eu, se pare ca si fetele le spun baietilor "Fröhliche Valentinstag!". Voi cum ati petrecut Ziua Indragostitiilor?

1 comments:

Anonim spunea...

Oho, frumoasa surpriza de Valentine's Day!
Offtopic: Ce joc te-ai jucat pe calculator? :D

Trimiteți un comentariu

Campanii non-profit