De'ale scolii

Premiera: Sommer (2008)


Ieri seara am fost la cinematograf cu un prieten pentru a vedea filmul Sommer (Vara). Premiera in Germania a fost in aprilie 2008. In rolurile principale joaca Jimi Blue Ochsenknecht (Tim) impreuna cu Sonja Gerhardt (Vic) si Tim Wilde (Lars).

A fost prima data cand am fost la cinema-ul de la Stadthalle. Mi-am cumparat chips-uri si suc de portocale.

Filmul mi s-a parut bun mai ales pentru ca Jimi Blue a jucat in rolul principal.


Iata despre ce este vorba:

Tim (Jimi Blue Ochsenknecht) pleaca de la Berlin pe o insulai n Marea Nordului, la bunica sa.
La sosire, face cunostinta cu Eric (Julian Kruger), un copil mai gras care tocmai in acest moment era sicanat, din nou, de catre Lars (Jannis Niewöhner), liderul insulei. Tim le-a spus sa il lase in pace pe Eric si astfel a fost impins in fereastra.
Acum, Tim a gasit primul sau prieten. Tim a intalnit-0 pe frumoasa Vic (Sonja Gerhardt) si s-a indragostit de ea. Dar Vic era deja prietena lui Lars.
Tim si Lars au facut un concurs: sa innoate pana la baliza si dupa aceea inapoi. Tim a supravietuit si l-a adus la mal si pe Lars care a fost muscat de o meduza.
Tim a ramas cu Vic o scurta perioada de timp pentru ca tatal lui s-a hotarat sa plece inapoi in Berlin. Tim a refuzat si a ramas pe insula alaturi de prietenii lui.

Mai jos este si trailer-ul:



Das ist Kino: TrailerSeite.de



2 comments:

Anonim spunea...

Dupa rezumatul tau si dupa trailer cred ca este un film relativ bun. Singura problema este ca nu stiu cine este Jimi Blue Ochsenknecht.

Anonim spunea...

e cel mai tare film ....

insa.....vreau si eu subtitrarea:( ..o caut..de mult timp si nu dau de ea..:( va rog:( .... p id`u kryn_guitar@yahoo.de

Trimiteți un comentariu

Campanii non-profit