De'ale scolii

Petrecerea lui Patrick

Nu am mai avut timp sa scriu pentru ca ieri am fost la ziua unui coleg. Petrecerea s-a facut in doua locuri: acasa si la Lagune.

1. Acasa ne-am uitat la filmul "Die Drei ???: Das Geheimnis Der Geisterinsel". Filmul mi-a placut pentru ca era un film pentru copii. Mai jos aveti rezumatul meu si trailer-ul:

Die drei ??? merg cu ajutorul tatalui lui Peter in Sudul Africii. Acolo, tatal lui Peter, este angajat arhitect in parcul Geisterinsel. Imediat ce ajung, baietii aud ca sefa parcului a fost atacata de catre Tokolosh (se presupune ca este un monstru). Toti cred ca Gamba a facut asta. Chris (fata lui Gamba) ii roaga pe Justus, Peter und Bob sa o ajute sa il elibereze pe tatal ei din inchisoare. Baietii o ajuta pe Chris sa rezolve cazul.


Vor dem Kino kommt TrailerSeite.de



2. La Lagune am stat doua ore si in timpul acesta am inotat, ne-am jucat...


Cam atata am facut. In total a durat aproximativ 6 ore.

1 comments:

Anonim spunea...

interesant filmul.. dar germana lor sukcs :D

Trimiteți un comentariu

Campanii non-profit