De'ale scolii

Festivalul Glastonbury 2008

Festivalul Glastonbury este unul dintre cele mai celebre din Marea Britanie. Prima editie a fost in 1970 deci are 28 ani de existenta! In 2008 au participat 80000 de spectatori.

Desi a fost bolnava Amy Winehouse a cantat la festival. Am aflat ca a lovit un fan in timpul concertului. M-am gandit sa citesc si alte canale de stiri.

De fapt, Amy s-a trezit cu o palarie aruncata spre ea in timpul concertului. Ea l-a confundat pe intrus cu James Gostelow ( 25 ani) pe care l-a lovit. Hotarat nu a fost un gest frumos dar tipul declara ca este mandru ca a fost lovit caci "nu oricine este lovit de Amy Winehouse"

2 comments:

Anonim spunea...

Am vazut si eu scena la blogatu, dar de la el nu am stiut de ce s-a intamplat asta.

Anonim spunea...

Acolo am citit si eu (asa cum am scris) dar am considerat necesar sa mai citesc si in alte locuri.

Trimiteți un comentariu

Campanii non-profit