De'ale scolii

Excursie la Stroebitzer Badesee

Va mai amintiti de vizita la Lagunne Cottbus? De data aceasta ma duc intr-o excursie la "mare". Si asta se va intampla luni, 14 iulie. Ströbitzer Badesee este un lac situat intr-un cartier la marginea Cottbus-ului.

Mergem cu autobuzul pana la o statie din apropiere si de acolo mergem (cca. 5 min) pe jos pana la lac. Ne costa in total 3 EUR, din care 2.70 EUR autobuzul si 0.30 EUR salvamarul (cel care ne supravegheaza la lac).

Intrarea este gratuita.


17 comments:

Anonim spunea...

Cred ca va fi o super excursie.

Anonim spunea...

Calatorie placuta!

Anonim spunea...

Pot sa iti spun ca este bine la S´tröbitzer Badesee. Am fost si eu odata acolo.

Anonim spunea...

Sa ne spui cum a fost (cand vi)!!

Anonim spunea...

pare frumos , mai ales lacul :)

Anonim spunea...

Sper sa te distrezi.

Anonim spunea...

@ionut: Si eu cred la fel.

Anonim spunea...

@ana: Multumesc!

Anonim spunea...

@anonim: O sa incerc sa va scriu un post luni.

Anonim spunea...

@ndrei: Si mie mi s-a parut frumos din poze. Sa vedem acolo cum va fi. :)

Anonim spunea...

@Alexandru Popescu: Si eu sper sa ma distrez. De-abia astept.

Anonim spunea...

Cred ca o sa fie foarte distractiv acolo.

Anonim spunea...

Si eu plec la mare: http://www.olix.ro/2008/07/12/am-plecat-la-mare/

Anonim spunea...

Cand va duceti?

Anonim spunea...

@crazyman: Si eu cred.

Anonim spunea...

@olix: Eu nu plec la "mare", ci la o mare mai mica (ca un lac).

Anonim spunea...

@anonim: Plecam pe 14 iulie (luni) intre orele 8:15 si 12:00.

Trimiteți un comentariu

Campanii non-profit