De'ale scolii

Excursie cu bicicleta: Cottbus-Burg-Leipe si retur (54km)

Ieri am fost in primul traseu de bicicleta al acestei primaveri: Cottbus-Burg-Leipe si retur. Sunt 55 de kilometri numai pe asfalt. Sunt doua etape: Cottbus-Burg (17km) si Burg-Leipe(10km).













Mai jos cateva fotografii din traseu:

Aici incepe traseul in Cottbus...
Iar de aici se poate merge pe role...















Sunt cam 8 km de traseu pe care se poate merge cu rolele in conditii foarte bune.

Prin padure e foarte bine... Dar nici la campie nu e rau...





























Pe la jumatatea drumului am luat o mica pauza. Fiecare si-a lasat bicicleta si s-a asezat pe banca. Aici este bicicleta mea.

Am facut o pauza in padure... Apoi plec mai departe...





























La intrarea in Burg drumul are pe partea stanga cam 100 de pomi fructiferi, majoritatea ciresi. Sunt pusi de localnici pentru a intampina calatorii. Vara toti calatorii culeg cirese. Voi merge si eu.
Pe traseul dintre Burg si Leipe incepe adevaratul Spreewald.

Aleea cireselor de la Burg... si mai apoi delta raului Spree





















Raul Spree isi intinde o multime de brate formand un fel de delta (dar nu e la varsare). Apoi la Lübennau toate bratele de intalnesc iar iar raul curge pana la Berlin si de varsa in Havel langa Potsdam.

Sunt multe de spus dar ma opresc aici ca deja am facut un post prea lung.

3 comments:

Anonim spunea...

Observ eu din poze ca ar exista pista speciala pentru bicicleta? Ne poti spune?

Unknown spunea...

Intradevar. In Germania sunt foarte multe piste speciale pentru bicicleta.

Biciclete Copii spunea...

54 km pe asfalt mai ales in Germania nu este foarte mult, eu fac 60 kn odata / saptamana dar pe munte. oricum este un sport super misto. felicitari

Trimiteți un comentariu

Campanii non-profit