De'ale scolii

1 aprilie, ziua pacalelilor

Astazi este 1 aprilie si toata lumea stie ca se fac glume (de aceea i se spune ziua pacalelilor).

Atazi m-am dus la scoala linistit.(nu am stiut ca este ziua pacalelilor)

Pe la scoala mie nu mi s-a facut nicio gluma de catre copii dar 2 glume de catre profesori.

Prima gluma a fost facuta de profesoara de germana(Frau Fassman), cand ne-a spus sa ne aliniem la usa clasei sa ne dea ceva.(noi ne-am uitat la plasa pe are o avea cu ea) Ne-am alineat noi toti dar dupa un minut profesoara ne-a aratat punga care avea carti in ea. Dupa aceea ne-am dus la locurile noastre inapoi.

Iar a doua de profesoara de matematica(Frau Nagel). Cand a venit in clasa, ne-a zis sa ne luam o foaie de hartie, un stilou si o linie. Apoi a scris 2 exercitii pe tabla si a zis ca este un test. Le-am rezolvat si le-am dat. Mai tarziu ne-a spus ca nu coreteaza testul.

Va doresc sa aveti o zi a pacalelilor minunata!

0 comments:

Trimiteți un comentariu

Campanii non-profit