De'ale scolii

Cele mai valoroase branduri din lume in 2010

Chiar daca productia a scazut in majoritatea tarilor lumii, brandurile din topul Forbes au avut, in 2010, cifre de vanzari similare celor din anul precedent. Companiile au avut probleme, nu si marcile. Apple este cel mai valoros brand din lume, evaluat la 57,4 miliarde de dolari, urmat in top de Microsoft – 56,6 miliarde dolari, Coca Cola – 55,4 miliarde de dolari si IBM – 43 miliarde de dolari.

1. Apple – 57,4 miliarde de dolari (industria hardware – SUA)
2. Microsoft – 56,6 miliarde de dolari (industria software – SUA)
3. Coca – Cola – 55,4 miliarde de dolari (bauturi racoritoare – SUA)
4. IBM – 43 miliarde de dolari (software si servicii IT – SUA)
5. Google – 39,7 miliarde de dolari (servicii internet – SUA)
6. McDonald's – 35,9 miliarde de dolari (restaurante – SUA)
7. General Electric - 33.7 miliarde de dolari (domeniul energetic – SUA)
8. Marlboro – 29,1 miliarde de dolari (industria tutunului – SUA)
9. Intel - 28,6 miliarde de dolari (industria hardware – SUA)
10. Nokia – 27,4 miliarde de dolari (industria de telecomunicaţii – Finlanda)
11. Toyota – 24,1 miliarde de dolari (industria auto – Japonia)
12. Cisco – 23,9 miliarde de dolari (industria Hardware – SUA)
13. Vodafone – 23,5 miliarde de dolari (industria de telecomunicaţii – Marea Britanie)
14. Hewlett-Packard – 23,4 miliarde de dolari (industria hardware – SUA)
15. AT&T – 22 de miliarde de dolari (industria telecom – SUA)
16. BMW – 19,9 miliarde de dolari (industria auto – Germania)
17. Oracle – 19,8 miliarde de dolari (industria software – SUA)
18. Louis Vuitton – 19 miliarde de dolari (industria luxului – Franţa)
19. Mercedes – 18,8 miliarde de dolari (industria auto – Germania)
20. Disney – 18,5 miliarde de dolari (industria entertainmentului – SUA)



0 comments:

Trimiteți un comentariu

Campanii non-profit