Chiar daca productia a scazut in majoritatea tarilor lumii, brandurile din topul Forbes au avut, in 2010, cifre de vanzari similare celor din anul precedent. Companiile au avut probleme, nu si marcile. Apple este cel mai valoros brand din lume, evaluat la 57,4 miliarde de dolari, urmat in top de Microsoft – 56,6 miliarde dolari, Coca Cola – 55,4 miliarde de dolari si IBM – 43 miliarde de dolari. 
1. Apple – 57,4 miliarde de dolari (industria hardware –  SUA)
2. Microsoft – 56,6 miliarde de dolari (industria  software – SUA)
3. Coca – Cola – 55,4 miliarde de dolari (bauturi  racoritoare – SUA)
4. IBM – 43 miliarde de dolari (software si servicii IT  – SUA)
5. Google – 39,7 miliarde de dolari (servicii internet –  SUA)
6. McDonald's – 35,9 miliarde de dolari (restaurante –  SUA)
7. General Electric - 33.7 miliarde de dolari (domeniul  energetic – SUA)
8. Marlboro – 29,1 miliarde de dolari (industria  tutunului – SUA)
9. Intel - 28,6 miliarde de dolari (industria hardware –  SUA)
10. Nokia – 27,4 miliarde de dolari (industria de  telecomunicaţii – Finlanda)
11. Toyota – 24,1 miliarde de dolari (industria auto –  Japonia)
12. Cisco – 23,9 miliarde de dolari (industria Hardware  – SUA)
13. Vodafone – 23,5 miliarde de dolari (industria de  telecomunicaţii – Marea Britanie)
14. Hewlett-Packard – 23,4 miliarde de dolari  (industria hardware – SUA)
15. AT&T – 22 de miliarde de dolari (industria  telecom – SUA)
16. BMW – 19,9 miliarde de dolari (industria auto –  Germania)
17. Oracle – 19,8 miliarde de dolari (industria  software – SUA)
18. Louis Vuitton – 19 miliarde de dolari (industria  luxului – Franţa)
19. Mercedes – 18,8 miliarde de dolari (industria auto –  Germania)
20. Disney – 18,5 miliarde de dolari (industria  entertainmentului – SUA)


0 comments:
Trimiteți un comentariu