De'ale scolii

Cel mai bun fotbalist al tuturor timpurilor: Maradona vs Pele

Prefata fierbinte a duelului dintre Brazilia si Argentina. Diego Armando Maradona a redeschis polemica cu rivalul sau, triplul campion mondial brazilian Pele. "Butoiasul atomic" i-a reamintit "Regelui" ca o ancheta organizata pe internet de Federatia Internationala de Fotbal (FIFA) l-a desemnat pe el, in 2000, cel mai bun jucator al lumii din toate timpurile.

"Eu nu spun ca sunt mai bun decat el, dar important este ca oamenii care au votat m-au ales pe mine, iar el a fost al doilea. Acest lucru nu poate fi negat niciodata. Am jucat zece ani in fotbalul european, pe cand Pele nu a jucat decat in America de Sud. De acord, el a castigat mai multe Cupe Mondiale, dar sa joci in Europa eu cred ca este cu totul altceva", a declarat fostul fotbalist argentinian intr-un interviu difuzat pe site-ul FIFA.

Nationala Argentinei, antrenata de Diego Maradona, care ocupa locul patru in grupa de calificare sud-americana la Cupei Mondiale din 2010, va intalni Brazilia pe 5 septembrie intr-un meci ce se anunta decisiv pentru selectionala "albiceleste".


4 comments:

Anonim spunea...

Eu zic ca Pele:)

Anonim spunea...

Si eu zic tot Pele. Maradona a fost bun doar 2-3 ani.

Anonim spunea...

nu stiti nimic....copilasi nu ati vazut nimic din ce ar trebui sa va intereseze....mai documentati-va

Anonim spunea...

maradona a fost regele si pana acum nimeni nu a reusit asa o performanta.....se vorbea numai de el numai va dati cu parerea aiurea.....

Trimiteți un comentariu

Campanii non-profit