De'ale scolii

Unde se afla Grecia

Saptamana trecuta am dat un test la geografie. Intrebarile erau despre continentul Europa. Au fost intrebari despre vegetatie, clima, orase mari, tari, capitale... Noi am invatat pana acum despre Europa de Sud, Europa de Nord, Europa de Vest si Europa Centrala. Numai din aceste parti au fost intrebarile.

Sper sa invatam si Europa de Est dar nu mai avem atat de mult timp, mai precis, mai avem 19 zile de scoala dintre care 5 suntem in tabara. In Germania vacanta de vara incepe pe 15 iulie. Sa revenim.

Eu cred ca intrebarile nu au fost grele si eu am avut maxim de puncte: 30 din 30. Aproape o jumatate de clasa nu a avut un raspuns complet la intrebarea: Unde se afla Grecia? Profesoarei nu i-a venit sa creada pentru ca stia ca am repetat de multe ori tarile din Europa de Sud.

Desi nu era obligatoriu, unii dintre colegi au scris si vecinii dar eu am scris numai ca se afla in Europa de Sud. Am cautat pe internet sa gasesc mai multe informatii despre geografia Greciei:

Grecia se afla in sud-estul Europei, in Peninsula Balcanica. Se invecineaza la nord cu Bulgaria, cu Republica Macedonia si Albania, la est cu Turcia si Marea Egee, la vest cu Marea Ionica iar la sud cu Marea Mediterana.

Grecia este formata dintr-o parte continentala cu numeroase golfuri si peninsule si o parte insulara (aproximativ 3 000 de insule in Marea Egee, Marea Ionica si Marea Mediterana). Insulele cele mai importante sunt Creta, Rodos, Corfu si grupele Dodecaneze si Ciclade.

2 comments:

ionut spunea...

Puteai sa stii si daca te-ai dus in Grecia in concediu.

Unknown spunea...

Nu am vizitat Grecia pana acum. Parintii mei au fost dar nu mi-au povestit :)

Trimiteți un comentariu

Campanii non-profit