De'ale scolii

Viata in Germania (II)

Daca aveti nevoie de aspirator, aparat de radio, calculator, fier de calcat..., nu va grabiti sa le cumparati de indata de la magazinul de electrice din colt sau de la Saturn (Saturn fiind numele unui mare magazin in care se vand electrice si electronice). In fiecare saptamana exista oferte speciale la supermarketuri, la Saturn si la alte magazine mari de electronice. Preturile pot fi reduse chiar si cu mai mult de 50%. Si nu pentru orice produse ci chiar si pentru cele de marca. Un exemplu: eu mi-am luat o masina de facut popcorn cu 10 EUR. Aceasi masina costa acum 20 Eur (am economisit 50%).

Ofertele vin saptamanal gratis in cutia postala. Nu trebuie sa va duceti la magazin sa le luati. La fel si ziarele care vin saptamanal: Der Bote sau Lausitz am Sonntag. In Germania exista foarte multe ziare, care nu vin acasa si le puteti lua de la magazin. Un ziar costa cam 1 EUR. Exista ziare care costa chiar 1,20 EUR sau 2EUR.

0 comments:

Trimiteți un comentariu

Campanii non-profit