De'ale scolii

Red Bull Cola

In 2008 compania Red Bull a introdus o noua bautura bautura pe piata numita Red Bull Cola. Ce are diferit Red Bull Cola? Este facuta 100% din ingrediente naturale cum ar fi: lamaie, portocale, vanilie, scortisoara etc. Rezultatul ar trebui sa fie unul natural, nu foarte dulce si exact cum trebuie. Azi am mers si eu la un magazin mall-ul care s-a deschis in Cottbus, pentru a incerca acest destul de nou produs. Nu sunt un fan al bauturilor energizante dar Red Bull Cola chiar mi-a placut si la gust si la miros. Sa va spun acum si partile rele.


Red Bull este o companie cunoscuta pentru producerea energizantelor. Dar, Red Bull Cola nu este energizant. Problema? Red Bull Cola este perceputa ca fiind un energizant, nu un suc care contine cofeina. Red Bull Cola nu contine taurina ( o substanta care se gaseste in bauturile energizante) iar nivelul cofeinei este putin mai ridicata decat al Coca Cola. Asemanarea intre traditionala bautura energizanta si noul produs este doar numele companiei producatoare.

Pretul in Romania am auzit ca este de 4,5 ron pentru o doza de 0,25 l , cam la fel cu cel din Germania (chiar mai putin) Aici un prieten a cumparat o doza de 0,25 l cu 1,50 EUR. La final, nu stiu cat de sanatoasa este noua bautura, dar cu siguranta este mai buna decat clasica Coca-Cola iar gustul nu este chiar atat de diferit. Producatorii se lauda ca este 100% naturala: cofeina naturala, fara acid fosforic, coloranti artificiali sau arome artificiale.Stiu ca nu este pentru copii, dar am facut si eu o exceptie.

2 comments:

Anonim spunea...

Imi place Red Bull Cola, dar sunt de aceiasi parere cu tine: nu este o bautura energizanta.

Anonim spunea...

mie nu-mi place Red Bull Cola. mai bine cumpar cola si Red Bull separat.

Trimiteți un comentariu

Campanii non-profit