De'ale scolii

Berlin 7 decembrie 2008


Berlin-ul este decorat de advent. Am fost sambata in vizita (de aia nici nu am scris). Am fost cu bunicii mei. Am vizitat (ca de obicei :) ):

Alexander Platz - Fernsehturm, dar era coada si bunicii nu au vrut sa astepe sa urce. Am vazut Muzeul Egiptean, Nikolaikirche si
Dom-ul

Staatsoper Unter den Linden - Piata de Craciun

Potsdamer Platz - Piata de Craciun

Brandenburger Tor

Binenteles zona Zoo (Hardenbergplatz) o alta piata de Craciun

In final Kurfürstendamm si KaDeWe. Anul trecut KaDeWe mi s-a parut mai bine decorat. Mosul a fost acelasi dar bradul diferit:


Am uitat sa spun ca am fost cu ei si intr-un tur organizat. Parintii mei au profitat si s-au plimbat. Eu am fost translatorul de germana pentru ca nici unul dintre ei nu stie limba.







L
a intrare in KadeWe am facut o fotografie cu fetele la machiaj :)





1 comments:

Anonim spunea...

Toate erau pe tine :))

Trimiteți un comentariu

Campanii non-profit