De'ale scolii

O excursie interesanta

Va spuneam ca avem o luna cu LausitzerRundschau. Astazi a fost o zi foarte buna deoarece am facut o vizita la Mc Donald's. Nu, nu este o vizita normala unde te duci si mananci un burger si pleci din nou acasa. De data aceasta excursia a durat cam trei ore. In Cottbus exista doar un "restaurant" Mc Donald's asa ca a trebuit sa mergem cam mult pentru ca este aproape la marginea orasului.

Aceasta este o excursie mai aparte pentru ca am putut sa vedem cum se fac burgerii. Am vazut cum se pastreaza chiflele, carnea... Am avut ocazia sa vedem unde lucreaza muncitorii...

Cand am ajuns acolo ne-am impartit in doua grupe. Prima grupa se ducea si vedea si a doua grupa astepta pana au venitceilalti. Eu am avut norocul sa fiu in prima grupa (nu a mai trebuit sa astept).

Dupa ce am terminat cu totii de vazut, am mancat la pranz, chiar la Mc Donald's. Da, stiu, nu este sanatos. Am facut o exceptie.

In timp ce am vazut totul am facut si cateva poze pe care le puteti vedea mai jos:

Aici se prajeste carnea

Aici se fac burgerii

Aici se impacheteaza burgerii

Aceasta este formula secreta pentru burgeri

Aici sunt colegii mei


0 comments:

Trimiteți un comentariu

Campanii non-profit