De'ale scolii

Interviu cu Toni - Intrebarea a VI a

Toni ma intreaba:

I: Daca tot discutam despre proiecte online, spune-mi te rog despre pasiunea de a redacta articole pe enciclopedia Wikipedia. Participi chiar in aceasta perioada cu articolul "Erich Kästner" la concursul de scriere. Cum iti alegi subiectele ?

R: Sunt nou la Wikipedia dar am luat un premiu!. Despre Erich Kästner m-am hotarat sa scriu pentru ca lipsea din Wikipedia romana, a fost un scriitor pentru copii si scoala la care invat ii poarta numele. In plus este foarte popular in Germania. Am mai scris si alte pagini pentru ca le-am considerat subiecte importante dar prea putin cunoscute in Romania. Desigur am scris si pagina orasului Cottbus. A fost prima pagina pe care am scris-o.

0 comments:

Trimiteți un comentariu

Campanii non-profit