De'ale scolii

Mr. Bean

Unele dintre comediile care imi plac foarte mult sunt cele ale lui Mr. Bean (Rowan Atkinson). Cariera in film a lui Rowan Atkinson a inceput in 1983 cu un rol mic in filmul cu James Bond Never Say Never Again.

In Germania exista o serie de comedii cu Bastian Pastewka dar parca nu sunt asa bune.

M-am intrebat daca Mr. Bean are copii. Am aflat ca s-a casatorit in 1991 si are doi copii Lily si Benjamin.

Lily Atkinson este si ea actrita si joaca alaturi de tatal sau in Mr. Bean Holiday un film nou din 2007 (seria de comedii Mr. Bean s-a incheiat in 1995).

Benjamin Atkinson are 11 ani.





2 comments:

Dobroi Radu spunea...

si mie imi plac comediile lui... is asa de amuzante...

Liviu spunea...

Nice post! De cand sunt mic ma uitla Mr Bean, pt ca imi place foarte mult. M-am intrebat adesea daca are familie dar nu am apucat sa ma interesez despre asta. 10x 4 the post!

Trimiteți un comentariu

Campanii non-profit