De'ale scolii

Tatuaje

V-ati gandit sa va faceti un tatuaj in perioada de vara? Eu da.

Apoi am intrebat si am aflat ca exista tatuaje permanente si tatuaje cu durata limitata (pana la 4 saptamani). Cele cu durata limitata sunt desene pe piele cu cerneala speciala (Henna). La cele permanente se injecteaza cerneala SUB piele si de aceea nu mai pot fi indepartate pentru tot restul vietii.

Eu m-am gandit la unul nepermanent. La http://www.dragonspice.de/ pretul e foarte bun. Mai trebuie sa cumpari si desenul si cu maxim 10 EUR ai tatuajul. Desigur sunt si design-uri complicate care costa mai mult.

11 comments:

Anonim spunea...

Eu am deja unul permanent. Ma gandesc sa mai imi fac inca unul permanent.

Anonim spunea...

Eu mi-as face unul dar sa fie nepermanent.

Anonim spunea...

Eu nu am tatuaje pana acum.

Anonim spunea...

@ andu: eu nu cred ca tatuajele permanente sunt bune pentru ca nu mai pot fi indepartate pentru tot restul vietii.

Anonim spunea...

Si eu vreau sa imi fac un tatuaj nepermanent. Intentionez sa imi fac un mic dragon rosu.

Anonim spunea...

@ionut: Poti sa iti faci unul.

Anonim spunea...

Hmm... Nu cred ca mi-ar sta bine. Copiilor si adolescentilor le sta bine. Eu sunt deja adult.

Anonim spunea...

Si copilul meu are un tatuaj. El are semnul chinezesc al norocului pe mana. Tatuajul (nepermanent) tine doar un an (o perioada limitata de timp, nu pentru toata viata).

Anonim spunea...

Tatuajele sunt cooooool!!!!!!!!

Anonim spunea...

Ce frumoase sunt fetele!

Anonim spunea...

@ana: Si eu cred ca sunt dragute ;)

Trimiteți un comentariu

Campanii non-profit