De'ale scolii

Carnaval

Ieri a fost la scoala carnaval (in limba germana Fasching sau Karnaval). Acesta a fost o ceremonie organizata de scoala, asa ca nu aveai voie sa lipsesti. S-a tinut la sala de sport.

La ora 8:00 dimineata am venit la scoala. Pana la ora 9:30 s-au anuntat mediile pe acest semestru de scoala.

Carnavalul a inceput la ora 9:30. Unii copii au venit la scoala deja costumati, dar eu m-am imbracat in vestiarul de la sala de sport.

Nu mi-a venit sa cred, dar si profesoarele de la scoala au fost costumate. Eu am avut costum de print oriental. De la mine din clasa nu toti au avut costume. Cei care nu au avut, au stat pe margine.

In sala am avut baloane si conffeti.

In prima parte a carnavalului am dansat, am ascultat muzica, ne-am jucat si unii dintre noi au stat. Am avut si o doamna care "prezenta".

In a doua parte a carnavalului ne-am jucat jocuri cu baloane si am dansat.
Dupa ce ne-am jucat si am dansat era momentul sa mai si mancam ceva. Am mancat gogosi si am baut suc.

Dupa aceea au venit 2 formatii de fete care au dansat.

Carnavalul s-a terminat la ora 11:30.

A fost foarte frumos!



0 comments:

Trimiteți un comentariu

Campanii non-profit